25 Ekim 2013 Cuma

Bitmek Tükenmeyen Enerji....Nereye Kadar...


 Kızımın öyle bitmek tükenmez bir enerjisi varki yetişemiyorum hatta çoğu zaman şu enerjinin azıcığını bana versende bende azıcık rahat etsem hemde sana yetişsem diye geçiriyorum.Artık Bade bıraktığım yeri dağıtmıyo Bade artık heryerde ve heryeri dağıtıyo kurcalıyo diyorum doğası bu böyle öğrenecek bilecek anlayacak ama ben tükeniyorum peşinden koşturmayayım diyorum nasıl olsa dağılacak elleme diyorum içim rahat etmiyor ki yine dayanamayıp toparlıyorum e bazen akıl almadık şeyler yapabiliyo geçen gün bi şişe bebek yağını boca etmiş sağa sola 3 gün boyunca sürekli sildim anca geçer gibi oldu evde buz pateni yapıyoduk resmen:)

Örneğin;
Bu fotoğrafta benim bıraktığım sağdaki 2dkka o izlesinde bende biraz işime bakıyım dedim ama geldiğimde tv ünitesine çıkmış pepeyi öpüyordu:) beni görünce hemen törnistan :)çook fenaa çoook...Bade'nin bu kadar hareketli ve yaramaz olmasına rağmen ben işime devam eddiyorum çok şükür Allah'ımda yardım ediyo bir kaç tane örnek paylaşmak istiyorum bu yazımda...
Prenses PartiPaket

Gökkuşağı Parti Paket
Kelebek Parti Paketi


ETİKETLER



                                                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder