23 Ekim 2012 Salı

Yeni Siparişlerim Geldiii Hanıııım:)

Bu tupperwareyi çok seviyorum hem satıyorum hem alıyorum çok keyif alıyorum renkleri falan beni cezbediyor bir çok kadına yaptığı gibi:) Bunlarda yeni siparişlerim...


Orta Boy Peynir Dünyası 35 TL
  • Peynirlerinizi buzdolabında uzun süre saklayarak israfı önler.
  • Peynirin nemlenmesini önler
  • Buzdolabında koku oluşumunu engeller
  • Buzdolabında bakteri oluşumunu sınırlandırır.
  • Birden faza çeşit peyniri bir arada saklayabileceğiniz uygun havalandırma sistemine sahip.
  • Tepesindeki saydam bölme sayesinde ne kadar peynirinizin kaldığını görebilirsiniz.
  • Beyaz peyniri tek olarak saklamanız önerilir.
SATILDI


Mama Kaşığı:10 TL
  • Bebeğinin sağlığına önem veren annenin sahip olmak isteyeceği bir üründür.
  • Mama kaşığı ve koruyucu bulaşık makinesinde yıkanabilir.
  • Bebeğiniz büyüdükten sonra kabına şekerlemeler vs. gibi şeyleri koyabilirsiniz.
3'lü Mama Kapları:20 TL
  • Çocuğunuzun veya sizin ara öğününüzü yanınızda taşımanız için harika bir set.
  • Beslenme çantaları için idealdir.
  • İçinde küçük yoğurtlar hazırlayabilirsiniz.
  • Pikniğe giderken az olan gıdalarınızı taşıyabilirsiniz.

    SATILDI



Şeker Pembesi Tek Parmak:15 TL
SATILDI


Türkiye Su Set:55 TL
  • Yuvarklak kenarlı yapısı sayesinde her noktasını temizleyebilirsiniz.
  • Kuru ve sıvı gıdaların buzdolabında tezgah üzerinde çekmecede saklanması ve taşınması için idealdir.
  • Buzdolabınızın her yerini en verimli şekilde değerlendirmenin en iyi yolu.
  • farklı kombinasyonlar ile modüler kullanım imkanı.
  • İlaçların saklanmasında kullanışlıdır.
  • Bulaşık makinasında yıkanabilir.
SATILDI


Antartika 3'lü Set(3x800ml):35 TL
  • Çiğ et,balık,tavuk gibi besin değeri hızla kaybolabilecek ve bozulabilecek ürünleri rahatlıkla saklayabilirsiniz.Aynı zamanda pişmiş ,servise hazır yiyeceklerinizi derin dondurucuda saklayıp daha sonra çıkarıp tüketebilirsiniz.
  • Bulaşık makinasında yıkmayınız.


4 yorum:

  1. Fiyatları burda göründüğü gibi deilki :S
    yani ben peynirciyi 29 tl-ye almışdım..
    temsilci olan ile satılan fiyat farkından dolayı sanırım..

    YanıtlaSil
  2. Hatta avon ve oriflama'de temsilci fiyatındna ulaşayım diye gittim temsilci oldum bi ara:)

    bunlara özellikle tupper ürünlerine bu kadar para vermeye lüzüm yok gidip temsilci olup 3te 2 fiyatına almak mümkünken...

    YanıtlaSil
  3. canım küçük boy almıştırsın yada kendine gelen hediyeyi sana öyle uyguna satmıştır zaten geliş fiyatı 34,79 bende 35 dedim:):):) ben geliş fiyatından satış yapıyorum zaten gerçek fiyatları çok uçuk açıkçası ama bence tabi bu benim düşüncem tupperware verilen para sonuna kadar hakediyo diğer kaplardanda çok kullandım kuruyemişler bi hafta sonra yumuşuyo yada mesela şu su setlerde ben 1 sene leblebi sakladığımı bilirim hemde taptaze:D:D:D ama başka bir kapta olsa 2 hadi 3 ayda bozulmuştu.... 2 kişi olduğumuz için kalan yemeklerimi mükemmel saklıyo başka bir hava aldırmaz saklama kabıda kullanmışlığım var 2 günde tadı bile değişiyo yemeğin...vs vs... ben çok memnunum açıçası ürün satmak için demiyorum kendi gerçek fikrim yan samimi bi şekilde;)

    YanıtlaSil
  4. Bende çok seviyorum ürünlerini ya hem renk olarak hemde plastiğin kalitesi olarak çok güzel :)

    YanıtlaSil