30 Ekim 2012 Salı

♥ O Benim Canım ♥


 O BENİM CANIM  

Öyle güzel ki canım canı güzel kızım benim bir gülüşüyle hayatıma baharlar geliyor tek bir damla göz yaşıyla canımdan bir parça kopuyor.Sana bana gelsin diye dualar ediyorum sana olmasın bana olsun cancağazım benim rabbim seni korusun benim için cansın candan ötesin seni verene kurban olurum benim biricik kızım...


Bugün Marmara Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesinde kızımın randevusu vardı.Bildiğiniz rezillik sıra bekle sıraya girmeyen ç kağıtçılık yapan hele çalışanlar aman yarabbi ya arkadaşım oraya koyuluyosan işini yapıcaksın dimi yok insan en çokta ona sinir oluyor ya zaten oraya gelen kimse keyfinden gelmiyor ki ben bi gidiyimde doktora görüneyim demiyor ki...Anlamıyorum gerçekten ha iş stresli olabilir insanlarla uğraşmak gerekten zor ama en basiti bi randevuyu onaylamak için yarım saat bekletilmez ki canııım hemde 1 kişi var önümde yanında çalışan adam 5 kişi onayladı her gelene laf anlatıyo bi yandan soru bile sormuyo kimse sana sonunda dayanamadım yahu oda çalışıyo sende çalışıyosun o yapabiliyoda sen ne bekliyosun dediğimizde onun sırasına girseydiniz demezmi sen burda niye varsın dedim çilede çıktık.Hele kan verme sırası daha beter ... Allah kimseyi hastaneye düşürmesin hasta olmak bir dert bu hastanelerde muayene olmak bir dert paran varsa senden iyisi yok paran yoksa sürünürsün arkadaş....mesajı bu....

Neyse Badişimin durumuna gelelim kullandığı ilaçları gösterdik daha önceki tahlillerine baktı doktorumuzun dediğini dedi troit değerleri biraz düşük dedi tekrar tahlil verdiler.Kuzumdan 3 tüp kan aldılar...15 gün sonra sonuçları alıcaz Allah'ın izniyle bunuda atlatıcaz bişeycik çıkmıcak kuzumda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder